Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) sabiedrisko attiecību vadītāja Ieva Līne uzrakstījusi apceri, kuru uzskatu par pārpublicēšanas vērtu.
————
Ņemot vērā pēdējā laikā publiskajā telpā izskanējušos dažādos, brīžiem pat ļoti pretrunīgos viedokļus saistībā ar ciparu TV tehnisko nodrošinājumu, VAS ‘’Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs’’ kā ciparu TV infrastruktūras nodrošinātājs vēlas publiskot savu skaidrojumu.
Mīts nr. 1 – virszemes ciparu TV ir tikai maksas televīzija
Virszemes ciparu TV pēc analogā signāla atslēgšana būs vienīgais apraides veids, kas iedzīvotājiem nodrošinās iespēju visā valsts teritorijā nacionālās TV programmas skatīties BEZ MAKSAS. Pārējie apraides veidi (kabeļtelevīzijas, satelīttelevīzija un interneta televīzija) ir tikai un vienīgi par maksu.
Valsts pienākums (ar LVRTC starpniecību) attiecībā uz sabiedriskajām TV programmām ir nodrošināt bezmaksas signāla pieejamību, taču par uztverošajām gala iekārtām katram iedzīvotājam ir jāparūpējas pašam.
Tas attiecas ne tikai uz televīzijas signāla apraidi, bet arī uz citām infrastruktūrām, piemēram, uz radio signālu (kāds radio uztvērējs ir katra mājās, ir paša ziņā) vai bezmaksas ceļiem (automašīna tomēr jānopērk pašam un arī degvielu bākā tomēr jālej pašam).
Mīts nr.2 – līdz ar dekodera iegādi jāmaina uztverošās iekārtas (televizors, antenas, vadi)
Absolūtā vairākumā gadījumu analogās televīzijas skatītāju esošā uztverošā infrastruktūra ir atbilstoša ciparu TV uztveršanai un ir nepieciešams tikai dekoders vai televizors ar jau iebūvētu MPEG-4 uztvērēju. Tas ir tāpēc, ka iedzīvotāji jau analogās TV vajadzībām iegādājās decimetru antenas, kuras pārsvarā gadījumu uztver signālu visā decimetru viļņu diapozonā. Ja antena ir labā stāvoklī, tā var uztvert arī ciparu TV. Līdzšinējā praktiskā pieredze liecina, ka 99% cilvēku, kas iegādājas dekoderus, der līdzšinējās antenas.
Mīts nr. 3 – antena būs jānovieto 10 metru augstumā
Ciparu TV uztveršana notiek praktiski identiski kā analogās apraides gadījumā, kas nozīmē, ka nevienam nekur augstāk jākāpj nebūs. Ja iedzīvotājs jau šobrīd uztver analogo signālu, viņš var būt drošs, ka uztvers arī ciparu signālu.
Savukārt tiem, kuri iepriekš signālu uztvēra vāji vai vispār neredzēja Latvijas kanālus, Virszemes ciparu TV apraide nu nodrošina iespēju uztvert šos kanālus. Virszemes ciparu TV signāls tiek nodrošināts 99,6% teritorijas agrāko 49% (TV3), 55% (LNT) un 87%(LTV7) vietā.
Jārēķinās, ka zemes ciparu TV, tāpat kā analogā, signāla uztveršanu, var traucēt arī dabiski un/vai mākslīgi šķēršļi, ja tie aizsedz uztverošo antenu, atrodoties starp to un raidošo staciju, taču risinājumu antenas pareizai novietošanai var atrast vienmēr un tai nevajadzētu būt problēmai, lai skatītos TV.
Mīts nr.4 - Latvijā ir daudz balto plankumu jeb vietu, kur nevar uztver ciparu TV signālu
Šobrīd 1.tīkla pārklājums (kurā tiek raidītās visas bezmaksas programmas) tiek nodrošināts 99.6% Latvijas teritorijas. Ja mājsaimniecība nacionālās programmas iepriekš varēja redzēt analogajā apraidē, tad to noteikti varēs izdarīt arī ciparu apraidē. Plus – liela daļa iedzīvotāju, kas līdz šim vāja vai neesoša signāla dēļ Latvijas kanālus nevarēja redzēt, nu to varēs.
Latvijā, tāpat kā jebkurā pasaules valstī, ir atsevišķas vietas, kurās var būt apgrūtināta ciparu TV uztveršana (uzstādot antenu augstāk vai antenu ar pastiprinātāju, arī šādās vietās ciparu TV signāla uztvere var notikt bez traucējumiem ), tomēr jāuzsver, ka tieši jaunās ciparu apraides dēļ nacionālo TV programmu pieejamība kopumā palielinājusies par 20%, īpaši pierobežas reģionos.
Mīts nr. 5 - Notiek neatbilstoša un sasteigta pāreja uz CTV
Ciparu TV apraide paralēli analogās TV apraidei Rīgas apraides reģionā tiek nodrošināta jau no 2009. gada pavasara, bet visā Latvijā – kopš 2009. gada nogales, līdz ar to pārejas periods ir bijis pietiekami ilgs. Šajā laikā iedzīvotāji ir tikuši un joprojām tiek informēti par nepieciešamajiem pārkārtojumiem, kas saistīti ar pāreju uz ciparu TV. Līdz ar Virszemes TV parādīšanos TV pakalpojumu tirgū ir saasinājusies konkurence, kas ir laba ziņa iedzīvotājiem, taču konkurenti uz to diemžēl reaģē, sniedzot dezinformējošus paziņojumus.
Tā kā Latvija ir viena no pēdējām valstīm Eiropā, kura uzsāka pāreju no analogās uz ciparu TV, mums ir iespēja mācīties no citu valstu pieredzes un kļūdām. Dati liecina, ka lielākā daļa (līdz pat 80%) iedzīvotāju pāriet no analogās uz ciparu apraidi 2 mēnešus pirms un 1 mēnesi pēc analogā signāla izslēgšanas termiņa, neatkarīgi no tā, cik ilgs ir bijis pārejas periods. Mēs redzam, ka tieši tas šobrīd notiek arī Latvijā. Līdz ar to ir skaidrs, ka lieka līdzekļu tērēšana un ilgstoša abu apraides formātu uzturēšana būtu absolūti neracionāla – gan no valsts, gan arī raidorganizāciju viedokļa, jo MK noteikumi nr.714 (2008. gada 2. septembris) paredz, ka izmaksas pārejas periodā sedz pašas raidorganizācijas.
33 komentāri
-
Super raksts. Visu pa plauktiem saliki
autors: Pēteris 2 Marts, 2010, 19:44
-
mazliet offtop., bet nu..
kas tie par “bezmaksas ceļiem”? vai nav taa ka celju lietotaajiem jaamaksaa celja nodoklis?
varbuut sanaak ka taads nodoklis nemaz nav likumiigs?autors: drons 2 Marts, 2010, 19:54
-
:) offtop.
jāmaksā ir auto īpašniekiem. ja es esmu riteņbraucējs vai pasažieris, jāmaksā nav:)autors: P.S. 2 Marts, 2010, 20:25
-
mīts 6. ja mājās ir trīs televizori (lai redzētu sabiedrisko televīziju kura tiek apmaksata no nodokļiem) jaiztēre 117 lv.
autors: zivs 2 Marts, 2010, 21:51
-
Diemžēl pat Rīgā ir problēmas skatīties DTV ar istabas antenu. Un tās problēmas nav tikai daudzstāvenēs, bet pat torņa tiešas redzamības zonā. Tādu problēmu nav/nebija ar veco analogo TV…
autors: budzis 2 Marts, 2010, 22:19
-
Mīts 7.
Ja mājās ir televizors, tas netiks sabojāts pieslēdzot dekoderi ! Jaiztērē + jauna televizora cena !autors: Mīts 7. 3 Marts, 2010, 00:22
-
Daļēji piekrītu budzim, ja Latvijas kanālus DTV rāda ok, tad atsevišķu maksas kanālu kvalitāte ir nekāda.
autors: nja 3 Marts, 2010, 01:15
-
Maksas kanāli tomēr ir optional un šobrīd uzsvars tiek likts uz bezmaksas kanālu kvalitāti, bet arī par maksas kanāliem netiek aizmirsts un kad atbrīvosies frekvences būs gan vairāk maksas kanālu, gan arī labāka kvalitāte.
autors: Jānis 3 Marts, 2010, 09:51
-
Mīts nr. 0 Virszemes ciparu TV nodrošina augstu attēla un skaņas kvalitāti
Virszemes ciparu TV nodrošina viduvēju attēla un skaņas kvalitāti, kas, kā iecerēts, būs apmierinoša vidēji statistiskajam latvietim, kurš dzīvo “no rokas mutē”.
autors: Valdis 3 Marts, 2010, 10:15
-
Dzirdēju, ka Austrālijā pāreja gāja daudzus gadus, kuru laikā aizliedza ievest TV bez dekoderiem. Šo gadu laikā iedzīvotāji vairākums nomaina TV bez papildu izmaksām par dekoderi. Bet mums ir “jāsilda ekonomika”, krīzes laikā liekot papildus iedzīvotājiem iztērēt, jau tā plāno budžetu.
autors: Artis 3 Marts, 2010, 10:23
-
Budzim - cik dzirdēju problēma meklējama antenā, tās mēdz kaut kādas frekvences īsti labi neķert.
autors: peterhof 3 Marts, 2010, 10:47
-
Valsts šo procesu ir novadījusi, kā pagadās. Piekrītu Artim, ka vajadzēja jau laicīgi notiekt, visus standartus un cita veida TV aizliegt ievest. (tā tas ir arī Francijā) Bet LV jau visu izdarīja vēl “labāk” un murgaināk, sākumā Baltcom palaida testus mpeg2 standartā, daudzi paspēja sapirkt TV ar mpeg2 uztvērējiem un tad, kad beidzās konkurss un uzvar Lattelekom izrādās viss notiks mpeg4. Valsts mani un daudzus citus ir vienkārši “apčakarējusi”. Nemāk mūsu bāleliņi plānot šīs lietas, galvevais ir partiju ķīviņi, nepārtrauktas valdību maiņas, un stratēģiskā virzība un reāla ilgtermiņa (uz papīra jau ir daudzas lietas sarakstītas) plānošana izpaliek.
autors: l70 3 Marts, 2010, 10:54
-
Par DTV ar istabas antenu. Ja iepriekš varēja skatīties bez problēmām (Rīgas rajons), tad tagad bez variantiem - jāpērk arī āra antena.
autors: Oskars 3 Marts, 2010, 11:15
-
Viss jau ar tiek + - šādā veidā reklamēts un stāstīts, bet, lv žurnālistiem patīk uzpūst ziloņus - taisīt sensācijas. Varbūt tas ir tikai specifisku personību pēc, vai reitingu pēc, bet man nezkapēc liekas, ka baltcoms + viasat cenšas maksimāli jaukt gaisu katrs savās interesēs. abi ar naidīgu smaidu sejā - re re nelieši ltc, uzvarējāt konkursā, nekā nebij, nekāda medusmaize nebūs. gan mēs jums izzāģēsim kādu robu kuru ar saviem šķīvjiem aizpildīt.
par tv ievešanu latvijā … ja dvtv tiktu ieviesta 10gadu garumā, tad jā, tad varēja aizliegt ievest tv bez mpg4 dekoderiem. tik vai pirms 10 gadiem vispār zināja kāds kā izskatās mpg4? tad tik mpg2 sāka likt teļukos iekšā. tā kā neko tur laicīgi aizliegt nevarēja. un cik daudz cilvēki pēdējos gados ir jaunu tv nopirkuši?autors: Didzis 3 Marts, 2010, 11:19
-
par tām āar antenām ir pēdējās stulbības! sorry! atbrauciet pie manis ciemā - es ~50k no zaķusalas saktos free vtv kanālus ar istabas pasīvo antenu! un nekas neraustās, neklučojas un ja iezvanās mobilais - bilde nepazūd.
nevajag pūst ziloņus!autors: Didzis 3 Marts, 2010, 11:20
-
Didzi, nevajg pārspīlēt par 10 gadiem, bet man un vecākiem ir divus gadu vecs TV, diemžēl ar mpeg2 un ir jāizmanto dekoders. Sievas vecākiem ir šogad pirkts, un zinu vēl kolēģus, kuri arī divus gadus atpakaļ ir TV mainījuši, tā kā no man zināmiem cilvēkiem nav jau tik maz, teikšu 30% ir mainījuši pēdējos trīs gados.
Bet piekrītu tev par to signālu. Pārsvarā pie vainas ir antenas,
daudzdzīvokļu mājās, aktīvām istabas antenām parasti ir par lielu pastiprinājums, vajag to uzlikt (pagriezt) mazāku, vai arī antenu nolikt tālāk no loga.
privātmājās, oksidējušies savienojumi, vai decimetru antenas, kuras uztver līdz apmēram 50kanālam, vai veci koaksiālie kabeļi, kuri arī nav paredzēti augstākām frekvencēm/kanāliem.Man vecākiem bija trīs gadus veca universālā UHF/VHF antena, bet līdz 50 kanālam. No Rīgas raidīto 48.kanālu jau uztvēra ar traucējumiem, bet 66.kan. praktiski nē. Tagad, nomainīju uz citu un visu rāda ideāli, arī mazās jaudas LVRTC HD testu.
autors: l70 3 Marts, 2010, 11:55
-
Manā dzīvesvietā 100 m uz Rīgas pusi (30 km no Zaķusalas) sākas mežs.
Nupat, kamēr bija atkusnis, ar āra antenu DTV praktiski neredzēju. Vakar jau bija -3°C un skatījos normāli.
l70 - kāds pamats domāt, ka LVRTC uz 610 MHz ir maza jauda? Kamēr (viņi ilgus gadus!) raidīja MPEG2, man vispār nebija problēmu.
Vēl 2 patērētāja jautājumi:
1) kāpēc nav pie TV slēdzamu dekoderu ar diversitāti (divām ieejām no divām atsevišķām ne gluži blakus stāvošām antenām). Datoram un auto šādi uztvērēji ir.
2) kāpēc nav pie TV slēdzamu dekoderu apvienotu ar DVD pleijeri?
Nesen viens Delfos bija ielicis linku uz
http://www.ewlink.co.uk/axil-rt-202-digital-tv-receiver-with-dvd-player-9265-p.asp
tomēr, cik sapratu, MPEG4 attiecas uz no DVD atskaņojamiem formātiem, nevis RF ieeju, kur, kā jau Europā pierasts, noklusētais ir MPEG2.autors: Māris 3 Marts, 2010, 12:36
-
Tī nav mīti bet gan reklāmas saukļi ko citi izmanto lai iegutu klientus !
autors: asdfg 3 Marts, 2010, 13:52
-
Mīts: “Ja mājsaimniecība nacionālās programmas iepriekš varēja redzēt analogajā apraidē, tad to noteikti varēs izdarīt arī ciparu apraidē”. Nekā tamlīdzīga - 70 km no raidītāja analogās programmas dažādos decimetru viļņos ir redzamas, bet digitālā signāla nav ne dekoderī, ne TV Samsung 32b530.
autors: 苦無 3 Marts, 2010, 14:00
-
Mīts: “Analogā antena jāmaina pret digitālu” daļēji varētu atbilst patiesībai. Apsekojot trīs decimetru diapazona antenu-fīderu sistēmas 70 km no Zaķusalas konkrētajā brīdi kvalitatīva DVB-T uztveršana bija iespējama caur divām, kamēr caur trešo DVB-T nebija uztverams vispār (bet analogos LNT un TV3 caur to tvēra pietiekami labi).
Pavērojot mazpilsētas jumtus secināju, ka liela daļa no metru viļņu antenām jau tagad ir bojātas (pusizjukušas) un pēc apraides izbeigšanas metru diapazonā būtu jēga likt tās demontēt, lai neapdraud gājējus.autors: Māris 3 Marts, 2010, 14:32
-
Māri, kur var nopirkt tās 2 kvalitatīvi uztverošās antenas? Varbūt ir specifikācija un varu uztaisīt pats?
autors: 苦無 3 Marts, 2010, 15:46
-
Antenas var būt kaut vai puļķi. Visāda veida sakaros jau sen atklāts, ka divi dažādi telpā izvietoti uztveršanas ceļi ir labāk (+ vismaz 5 dB) nekā divkāršots signāls (+ 3dB)
http://en.wikipedia.org/wiki/Antenna_diversity
http://i.techrepublic.com.com/blogs/receive-diversity.jpg
Lielāka pastiprinājuma antenas var taisīt pats no Latvijas Metālā nopērkamām caurulēm, rēķināt un optimizēt - ar programmu MMANA-GAL. Vēl vajadzēs simetrizācijas platīti (vēlams bez trafa, Argus 80 sant) un hermētisku elektro nozarkārbu tās ievietošanai.
Labas gatavas antenas - Triax Beam
http://www.triax.co.uk/upload/beam_web.pdf
var pasūtīt, piemēram, Argusā attiecīgi par 20 un 25 Ls (īso un garo).
Kā jau rakstīju, nav pie TV slēdzamu uztvērēju. Autouztvērēji ar diversitāti maksā padārgi.
Datoram Pinnacle, Terratec, Hauppauge, Elgato sākot ar 100 EUR.autors: Māris 3 Marts, 2010, 16:32
-
Paldies par lekciju, Māri, bet es tikai gribēju zināt konkrēti kuras antenas kvalitatīvi uztvēra?
Pagaidām esmu iepazinies ar Lattelekom un YOTA pārdotajām antenām, kā arī pats kopš 50-tajiem gadiem taisījis jagi antenas
http://www.k7mem.150m.com/Electronic_Notebook/antennas/yagi_vhf_feed.htmlautors: 苦無 3 Marts, 2010, 16:58
-
Ir tirgus niša individuālajiem komersantiem, mājražotājiem, pensionāriem -ražot nelielās partijās antenas konrētas frekvences raidītājiem - Kuldīgas (682MHz), Valmieras (706MHz), Cesvaines (770MHz), Rēzeknes (658MHz), Daugavpils(682MHz), Liepājas (794MHz), un šajās pilsētās arī tās tirgot. Kāda jēga pirkt antenu no 21.-69. kanālam, ja grib skatīties tikai, piemēram, 50. kanālu, bet ar platjoslas antenu neredz nevienu?
autors: 苦無 3 Marts, 2010, 17:52
-
Nopirku Argusā šādu antenu:
http://www.tv-digital.lv/?op=dscr&p_id=56
ļoti labi strādā 30 km no Rīgas, kur priekšā ir priežu mežs.
Ir arī pārbaudīta 80 km no Rīgas 7m virss zemes, arī uztver ideāli, bet ne 66 kanālu, tas nedaudz raustas, jo tam ir mazāka jaudaautors: lietotajs 3 Marts, 2010, 17:59
-
苦無 17:52 - pareizi, pat tante veļas balinātāja reklāmā zin - ja tas der visam, tas…
http://www.failiem.lv/list.php?i=vouvik
Lattelekom uzrāda antenas pastiprinājumu kopā ar pastiprinātāju. Tādā stilā jau es varu paņemt elementārdipolu (pastiprinājums 2.1 dBi - attiecībā pret antenu ar sfērisku diagrammu, kāda
http://www.failiem.lv/down.php?i=muovlv&n=143_SferiskaAntena.gif
laikam tomēr neeksistē), pieslēgt dipolu pie 30 dB pastiprinātāja un teikt, ka man ir 32 dBi antena ;)
Tās ar daudzkāršām direktoru rindām laikam sauc par Horn Yagi, pie tam vispārīgā gadījumā malējiem stieņiem nav jābūt taisniem. Beam varētu būt labāks, jo reflektoram ir parabollai līdzīgs liekums, nevis divas taisnas plaknes.autors: Māris 3 Marts, 2010, 18:28
-
Ciparu TV uztveršana notiek praktiski identiski kā analogās apraides gadījumā, kas nozīmē, ka nevienam nekur augstāk jākāpj nebūs. Ja iedzīvotājs jau šobrīd uztver analogo signālu, viņš var būt drošs, ka uztvers arī ciparu signālu.
>>Tā nav. Jo CTV signālam idejiski nevajadzētu būt “vājākam”, bet praksē pārliecinamies, ka uztveršanas apstākļi ir “kaprīzāki” salīdzinot ar ATV- ir ļoti rūpīgi jāpiemeklē antenas atrašanās vieta un, nedo’dies, ja tā būs nevietā, nelaikā.. Sniegs, atkusnis, pirmās lapas, LIELĀS lapas (es ar to domāju koku lapas), VASARA ar mainīgajiem laika apstākļiem un kur nu vēl RUDENS vētras! Vēji, Koku šūpošanās, signāls vājš, bilde klucīšos…Savukārt tiem, kuri iepriekš signālu uztvēra vāji vai vispār neredzēja Latvijas kanālus, Virszemes ciparu TV apraide nu nodrošina iespēju uztvert šos kanālus. Virszemes ciparu TV signāls tiek nodrošināts 99,6% teritorijas agrāko 49% (TV3), 55% (LNT) un 87%(LTV7) vietā.
>>Tā nav! Jo- Informācija no uzstādītājiem liecina, ka 99,6% CTV pieejamības ir mīts, ko vēsta mediji (Negribu OPERATORUS aizvainot), jo mērījumi nevarēja un nevar tikt veikti objektīvi tik īsā laika posmā. Lūdzu izskaidrojiet man kāds kā tika veikti aprēķini par CTV pieejamību!Jārēķinās, ka zemes ciparu TV, tāpat kā analogā, signāla uztveršanu, var traucēt arī dabiski un/vai mākslīgi šķēršļi, ja tie aizsedz uztverošo antenu, atrodoties starp to un raidošo staciju, taču risinājumu antenas pareizai novietošanai var atrast vienmēr un tai nevajadzētu būt problēmai, lai skatītos TV.
>>TAISNĪBA, tiktāl, kamēr uztveršanas problēmas nesāk robežoties ar “atmazkām” un nekompetenci noLTC puses!autors: berzins 4 Marts, 2010, 00:49
-
Ja tv5 rāda caur satelītu ( tas ir pavadoni sirius) kamdēļ tad pārējos LTV kanālus nevarētu skatīties caur sīrius pavadoni, jo VIASAT tač arī raida caur to pašu pavadoni, un es varētu bez problēmām skatīt mūsu kanālus.
Laikam jau kārtējā naudas problēma.Naudas man nav un maksāt toč netaisos nevienam.
autors: Āris 4 Marts, 2010, 16:02
-
Vēl viens mīts, tikai par satelītiem. Atcerieties, kā uz iepriekšējo pasaules čempionātu futbolā aplauzās tie, kas, paklausot reklāmas, sapirkās satelītus… Tiesības translētu šādus pasakumus parasti dod uz noteiktu teritoriju (starp citu, bija runa, ka ārpus LV arī no LTV mājas lapas Vankuveras spēles nevarēs redzēt). Tā kā satelītā tādas lietas publiskajos kanālos neredzēt kā savu ausu
autors: Ivars 5 Marts, 2010, 18:21
-
Radinieks Latgalē (lielas ģimenes galva) pateica kategoriski: “Man mājās ir četri televizori. Es lai krīzes laikā celtu peļņu kautkādiem dekoderu tirgotājiem? Ja pārstās raidīt analogā, griezīšu antenas uz Baltkrieviju un punkts!”
Es tomēr pragmatiski prognozēju, ka ģimenes locek(ļi/les) ar laiku vismaz vienu dekoderi izdīks…autors: Māris 8 Marts, 2010, 09:54
-
Par satelītiem:
Viens no Līnes apgalvojumiem “satelīttelevīzija… tikai par maksu” nu nekādi nav patiess. Satelītos ir daudz bezmaksas (FTA) kanālu. Ir daudz labu vācu kanālu, ir poļi, angļi, krievi u.c. Nopērc vienreiz šķīvi un skaties, neko nemaksājot, kamēr raibs gar acīm metas!
Protams, bezmaksas LTV1 vai TV3 satelītā nav.Par antenām: vismaz Rīgā un tās tuvumā ar Lattelecom dekoderi DTV var skatīties pat ar drāts galu. Pats mājās pieliku dekoderim vecu V-veida antenu - un visi bezmaksas kanāli rādās ka prieks. Pieļauju, ka guļamrajonos, kur tornim priekšā 3 9-stāvu mājas, var būs problēmas. Bet tās tad risināmas ar kolektīvas jumta antenas palīdzību.
autors: jjanis 8 Marts, 2010, 17:39
-
IPTV Cloud Services Launched in Australia by MatrixStream - (This item will be lost on most readers unless they grasp what “cloud computing” is. So start here.) MatrixStream is a managed IPTV provider which uses the cloud platform solution to deliver true 1080p HD video to viewing audiences over the Internet. As part of setting up its service with broadband providers around the world, MatrixStream has partnered with video service provider VSP to bring Australia their first hi-def IPTV Managed Cloud Internet Service. Any Australian TV viewer with a broadband connection can now view live TV in Full 1080p HD with 5.1 surround sound, without the jerkiness or buffering often associated with Internet video. The new IPTV service is accessed via an HD set-top box and on selected Blu-ray players and Internet-connected HDTVs. Many Australians have been concerned about penalty charges when they exceed certain bandwidth limits, but the new service allows users to stream all they want without incurring any additional charges.
autors: hi 10 Marts, 2010, 17:13
-
[…] Juris Kaža пишет: Autors: Juris Kaža @ 18:32 Kategorijas: Latvijas IT/telekom jaunumi un baumas, Pētījumi un viedokļi. Latvijas Valsts radio un televīzijas centra (LVRTC) sabiedrisko attiecību vadītāja Ieva Līne uzrakstījusi apceri, kuru uzskatu par pārpublicēšanas ….. Ja tv5 rāda caur satelītu ( tas ir pavadoni sirius) kamdēļ tad pārējos LTV kanālus nevarētu skatīties caur sīrius pavadoni, jo VIASAT tač arī raida caur to pašu pavadoni, un es varētu bez problēmām skatīt mūsu kanālus. … […]
autors: сириус телеком « Эхо блогосферы 19 Jūnijs, 2010, 19:56


